Select Page

FOTO: PROLJETNI USPON NA HAJDUČKA VRATA I SNJEŽNI AMBIJENT

Članovi HPD Čvrsnica su uživali na usponu na Hajdučka vrata i zabilježili predivne fotografije.

Nakon nešto dulje pauze od hodanja, odlučili smo probati na “standardnu liniju”. Uranili smo tako da iz Vitlenice krećemo već u 07h. Vani lijepo, svježe nebo je kristalno čisto nigdje nije bilo oblaka. U šumi nailazimo na snijeg i jako finim ambijentom izlazimo iz šume, ovaj dio staze je izloženiji pa je suh sve do izvora. Uživamo gledajući vrhove, čarobne prizori zimske idile u proljeće . Od izvora veći dio puta prekriven je snijegom koji je bio prošaran ledenim plohama i to nas je pratilo skoro do samih Hajduckih vrata na pojedinim mjestima.

Povremeno bi naišli na čistu i suhu stazu ali takvih mjesta je bilo jako malo ali čisto nebo i sunce i prizori su nas tjerali dalje. Nekih 100m prije H. vrata dolazimo na suho tlo i tako do samih “vrata” gdje je bilo sve kao iz bajke na vrhu smo u o9:50. Uživamo, opijeni čarobnim prizorima, jedemo super doručak i u 11h krecemo nazad. U povratku smo sreli 10tak planinara koji su penjali ka Velikom Vilincu,snijeg je malo popustio pa je na pojedinim mjestima bilo i upadanja do struka ali bez ikakvih problema i puni dojmova dolazimo do auta u 14h, stoji na službenoj stranici HPD ČVRSNICA