Select Page

HPK SVETI MIHOVIL ŠIBENIK: ZIMSKO SNJEŽNA IDILA NA ČVRSNICI I VRANU

U petak u popodnevnim satima 13 Mihovilaca se uputilo put dragog nam Parka prirode Blidinje. Plan puta je dvodnevno veranje po Čvrsnici i Vranu u sklopu završnih kondicijskih priprema za tri planirane ekspedicije na Akonkagvu, Kilimanjaro i Machu Picchu. Smjestili smo se u, nama već domaći, dom Orlove stine uz Blidinjsko jezero. Odmah po dolasku odrađene su najvažnije pripreme za najteži subotnji uspon – skuhan je ručak! Ekipa je ozbiljno i odgovorno prionula zadatku i verdura je pravovremeno bila riješena pod budnim okom našeg nutricionista Kolomba…

U rano subotnje jutro krećemo put vrha Pločno kao pioniri prvih ovogodišnjih snigova. Dočekala nas je staza sa 20-30cm, mjestimice i preko pola metra, neugaženog snijega tako da pomalo napredujemo rotirajući se na čelu kolone. Nakon 4 sata stižemo malo prije završnog uspona i tu radimo okret. Odlučujemo se ne ići na vrh i icrpiti se do kraja jer bi nas u povratku uhvatio mrak na zahtjevnom i kamenitom terenu što može biti izrazito opasno. Vraćamo se u dom dokrajčiti napravljeni ručak – ipak se kod Mihovilaca znaju prioriteti!

Nedjelja je planirana za uspon na Veliki Vran (2074m). Opet krećemo u rano jutro sada već spremniji na zahtjevni teren i snježnu kosinu koja nas očekuje… No na naše svopće zadovoljstvo dočekala nas je ugažena staza što nam je uvelike olakšalo uspon. Naš vodič Kolombo pogađa ritam grupe i vrh ispenjajemo, bez stanki, za nekih 2 sata. Radimo kratak predah na vrhu i nakon zajedničke fotke za malo više od sat vremena smo opet kod kombija ispred Hajdučkih Vrleti. Dalje slijedi već ritualno ručak u Vrleti i povratak doma u popodnevnim satima.